woensdag 13 augustus 2014

Poster van de Red Star Line

"Bonjour,Je me permets de vous contacter en ce qui concerne une affiche de la red star line.Je suis en possession de l’affiche ci dessous et je souhaite la revendre.Pourriez vous me dire si le musée serait intéressé par un achat ? ou pourriez vous me dire si quelqu’un d’autre serait intéressé par l’achat d’une telle affiche originale ? Tenez moi au courant,"
In de mail dit keer een bericht over de onderstaande poster van de Red Star Line:
"Hallo, Ik neem contact met u op over een affiche van de Rode Ster Line en ben in het bezit van onderstaande poster die ik wens ter verkopen. Wilt u vertellen of het museum geïnteresseerd in het kopen zou zijn? Of kunt U  me vertellen of iemand anders geïnteresseerd is in het kopen van een dergelijk origineel poster? Hou me op de hoogte, "

Mocht u belangstelling hebben voor de poster dan kan ik uw verzoek doorzenden aan de schrijver van dit bericht.